5 КРОКІВ, ЯКІ ЗМОТИВУЮТЬ ТЕБЕ КУПУВАТИ ЯКІСНИЙ ТОВАР

 

ph4

Що ви відчуваєте, коли перед вами постає вибір? Чи замислювалися колись, що саме мотивує споживача купувати той чи інший продукт, або користуватися послугами певного сервісу протягом тривалого терміну?

Зручно та вигідно

ph1

 «Зручно» та «вигідно» – це найпростіша відповідь на питання. Але великий відсоток покупців надають перевагу товару за меншою ціною, а не за якістю. Існує декілька теорій щодо мотивації купувати якісні товари, або продукти. За допомогою ієрархії потреб Маслоу можна прослідкувати особливий механізм, який рухає кожним споживачем. Споживач звертає увагу на:

  • Зручніть товару
  • Його ефективність
  • Престиж, брендовість товару
  • Пріоритет якості над кількістю
  • Соціальна оцінка
  • Орієнтування на досвід та думку інших споживачів
  • Товар має задовольняти основні потреби споживача
  • Зробити світ кращим за допомогою покупки

piramida-maslow1

Якщо виокремлювати останній пункт з цих важливих компонентів, можна звернути увагу, що він тісно переплітається із поняттям «соціальна відповідальність», а також «індивідуальна соціальна відповідальність». Той факт, що найкраща пара взуття, оригінальна майка, або брендовий олівець для очей привабив особисто вас вже є проявом вашої зацікавленістю.

Ви отримаєте всі права на товар після того, як придбаєте його. Можна буде використовувати його, покласти у шафу, або зробити подарунок приятелеві. Але чи змінить це світ на краще? Спробуємо знайти відповідь у цих 5 кроках, які змотивують вас купувати якісний товар:

Крок 1 – Визначте критерії свого смаку

ph2

Що тобі до смаку, а що ні? Критеріями смаку можуть бути колір, форма, назва бренду товару.

Емоційна складова – надзвичайно важлива, адже саме ви, як споживач, формуєте товарообіг на ринку збуту. Подумайте, які щоденні речі надихають вас рухатися далі. Наприклад, для того, щоб ранкові фізичні вправи не були гаянням часу, вам потрібен відповідний спортивний одяг, а для нормального режиму роботи краще обрати каву перевіреної марки.

Крок 2 – Складіть список необхідних товарів

Склади список з 10 необхідних товарів, які можна винести на перше місце за критеріями смаку, першочерговості, вони можуть знадобитися вам у щоденних справах. Ручки, щоденники, годинник або окуляри – предмети, що є необхідними та незамінними.

Крок 3 – Подумай про навколишнє середовище

ph6

Гуманне ставлення до навколишнього середовища є насьогодні пріоритетом не лише для соціальних служб, а й для кожного окремо.

Попит на екологічну продукцію зростає. На ринку виникає поняття екобрендингу, адже із зростанням технологічної складової у суспільства виникла потреба зменшити його негативні впливи за свій власний рахунок. Екологічно чиста косметика, одяг та продукти з’являються у магазинах та супермаркетах. Однак, перед тим, як долучитися до споживачів, які обирають такий товар, ознайомтесь із особливостями екобрендингу.

Крок 4 – Цінуй оригінальне

ph7

Якщо у вас попереду особлива зустріч, або ви плануєте відвідати концерт чи клуб, подумайте про те, чим саме зможете здивувати оточуючих. Одяг від відомого бренду, авторський знак. Можливо, треба буде економити кошти на такий предмет іміджу, але, як відомо, себе треба цінувати. Крім цього, ви можете дізнатися щось нове про улюблений бренд.

Крок 5 – Звертайте увагу на сервіс

ph5

Ознака гарного покупця – його гарна обізнаність у сервісі компанії. Спробуйте визначити для себе, що вам подобається в сфері обслуговування, а що у ньому вас не влаштовує. Під час подальших замовленнях, або покупці, залиште відгук для менеджера. Ваш відгук буде корисним  для компанії і для наступних покупців.

Таким чином, якість продукту формує не лише гарну історію бренду, компанії чи організації, але й мотивує споживача купувати цей товар. Навіть ваш гарний настрій після того, як ви придбаєте нову річ, зможе змінити світ у кращий бік. В наступній статті ми продовжимо тему соціальної відповідальності у бізнесі, слідкуйте за новинами у блозі SRM!

Original – http://srm-ukraine.org/5_steps_motivation/

_____________________________________________________________

@yanayagori2017

@srmUA2017

Advertisements

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s